IV Rajd Budowlańca

W tym roku, już po raz czwarty Koło Naukowe Budownictwa i Geomechaniki organizowało Rajd Budowlańca połączony z Konferencją AGH Dzielmy się doświadczeniem. Odbył się w Ostoi Górskiej Koninki, do której dotarliśmy 20 maja 2016r.

Po pozostawieniu bagaży wyruszyliśmy w pieszą wędrówkę na górę Turbacz (1310 m n. p. m.). Cała wyprawa przebiegła pod znakiem wzajemnych rozmów i podziwiania krajobrazów Gorczańskiego Parku Narodowego. Oprócz satysfakcji ze zdobycia szczytu nagrodą za wysiłek był wspólny obiad w schronisku.
Po powrocie uczestnicy odebrali pakiety rajdowe (śpiewniki, koszulki, identyfikatory, kieliszki oraz liczne gadżety firmy Menard oraz Fundacji Nauka i Tradycje Górnicze – sponsorów wyjazdu) i udali się na wspólną zabawę przy grillu. Przy dźwiękach gitary śpiewy przeciągnęły się do białego rana.

Następnego dnia po śniadaniu rozpoczęła się konferencja, w której udział wzięli m.in. dziekani wydziału Górnictwa i Geoinżynierii (prof. dr hab. inż.. Piotr Czaja, prof. dr hab. inż. Marek Cała) oraz liczna grupa studentów i absolwentów AGH. Mogliśmy posłuchać o historii rozwoju naszego kierunku i o wielu planach na przyszłość. Wysłuchaliśmy cennych rad od starszych kolegów, którzy będąc w branży już przez kilka lat (zarówno jako pracownicy jak i pracodawcy) chętnie dzielili się swoim doświadczeniem.
Po ponad 3 godzinnej dyskusji udaliśmy się na obiad. Posileni śmiałkowie wzięli udział w olimpiadzie budowlanej. Konkurencje zorganizowane z przymrużeniem oka dostarczyły uczestnikom wiele śmiechu i dobrej zabawy. Zwieńczeniem wyjazdu był wieczorny bankiet, na którym podziękowaliśmy opiekunom koła za ogromny wkład w organizację wyjazdu.

Smutno było wracać następnego dnia, ale liczymy, że w jeszcze szerszym gronie spotkamy się za rok. A tymczasem do zobaczenia na wszystkich spotkaniach naszego koła.